JVC UX-TB30

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JVC UX-TB30 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Cecak Tembok 01-12-2011
Geschreven voor: JVC UX-TB30

Geweldige set! Ik heb hem opgesteld als op de foto, ziet er leuk uit.
Volume even goed uit geprobeerd, ook geen vervorming gehoord.
Ik heb helaas mijn leesbril nodig voor de afstandsbediening, dat ligt meer aan mij (ouderdom komt met gebreken).
Zenders d.m.v. de kabel aangesloten en zijn haarzuiver.
Goede keus geweest, ik ben er hartstikke blij mee.

Patmir 24-07-2012

Hoi, Kan je op deze set een externe bron aansluiten, bvb een extra CD speler? Ik overweeg me dergelijke apparatuur aan te schaffen, indien hij nog te verkrijgen is in België!

Wim Plate 26-11-2010
Geschreven voor: JVC UX-TB30

De vormgeving is mooi. De componenten naast elkaar geeft een mooie uitstraling. We hebben de boxen op 30 volume uitgeprobeerd, geen enkele vervorming. Op normale geluidsterkte 9 een fantastisch geluid. De bediening is gemakkelijk en de usb werkt voortreffelijk. Wij hebben op de radio geen enkele storing zowel met de antenne als met de kabel niet

Janneke00 19-05-2010
Geschreven voor: JVC UX-TB30

Deze set gekocht na een aantal midisets gehoord te hebben. Ik wilde ongeveer 100 tot 150 euro uitgeven.

Helaas heb ik gisteren de set teruggebracht, want ik kon geen enkel radiostation zonder ruis ontvangen. Niet met de bijgeleverde kamerantenne, en niet rechtstreeks op de kabel aangesloten.

Volgens de winkel zou waarschijnlijk wel aan mijn kabel liggen. Toch heb ik de set kunnen omruilen voor een Philips, en die ruist niet.

Opmerking qua vormgeving: de uitvoering trekt extreem veel stof aan. Dat wordt elke dag stoffen. Ook dat is bij de Philips duidelijk minder.

FreddieHenkie 13-02-2012

welke philips heb je dan gekocht ipv de jvc?